PROSCAN - sklep internetowy pontony, akcesoria

sklep@proscan-marine.com

 

Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do reklamacji zakupionego towaru.

W tym celu należy:

  1. Odesłać reklamowany towar przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji (opis wady, data zakupu, dane Kupującego). Adres do wysyłki: PROSCAN Wojciech Cieślak, ul. Pontonierów 7, 00-910 Warszawa
  2. Po otrzymaniu przesyłki reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni.
  3. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
  4. Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zostaną zwrócone Klientowi w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty odesłania towaru także podlegają zwrotowi.